Veelgestelde vragen

Bestelde goederen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen worden geretourneerd.

Indien u producten wilt retourneren, mail dan naar hallo@mp3centrumnederland.nl onder vermelding van het originele bestelnummer. Deze is te vinden in de e-mailbevestiging en op de factuur.

Defecte of slecht werkende producten kunnen binnen 12 maanden na ontvangst worden geretourneerd. De garantie voor kleding, accessoires en voor onderdelen is 12 maanden. Er zijn echter uitzonderingen op deze regel en er zal aangetoond moeten worden dat het product deugdelijk gebruikt is.

U kunt klachten en garantieclaims indienen door contact op te nemen met de Qooder webshop klantenservice. Zij zullen u aanvullende informatie geven over hoe u dit probleem op te lossen.

E-mail webshop klantenservice: hallo@mp3centrumnederland.nl
Telefoonnummer webshop klantenservice: 013 – 737 01 25

U bezit de producten zodra we de volledige betaling voor de producten hebben ontvangen en aan u zijn afgeleverd.

De prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Er zijn zes stappen in het bestelproces:

Stap 1, Start de online bestelling:
De bestelling wordt gestart op de webpagina waar de klant de gewenste artikelen selecteert door op “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken en vervolgens het online bestelproces start door op de knop “Doorgaan naar betaling” te klikken. De klant ziet een samenvatting van alle artikelen in de winkelwagen en de individuele en totaalprijzen onder “Uw bestelling”. Het aantal items kan hier ook nog worden gewijzigd of verwijderd uit de winkelwagen. Het bestelproces wordt voortgezet door te klikken op “Doorgaan naar betaling”.

Stap 2, Adres opties:
De klant moet dan de gegevens verstrekken die nodig zijn voor verwerking (voornaam, achternaam, straat, huisnummer, postcode, plaats, land, telefoonnummer, e-mailadres, bezorgopties en betaalwijze). Als de bestelde goederen moeten worden verzonden naar een ander afleveradres dan het factuuradres, kan een huidig adres worden bewerkt of een nieuw adres worden toegevoegd.

Stap 3, Verzendopties:
De klant kan kiezen tussen a) levering thuis of b) een ander afleveradres.

Stap 4, Betalingsmogelijkheden:
U kunt online betalen met betaalmethoden, zoals creditcard (Mastercard en VISA) en via iDeal.

Stap 5, Besteloverzicht / volgorde wijzigen:
Een besteloverzicht toont de volledige bestelling met alle details. De klant heeft de mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen door in de afzonderlijke secties (verzend- en factuuradres, betalingsmethode, verzendoptie, winkelwagentje) op de knop “Bewerken” te klikken of de bestelling te annuleren door het browservenster te sluiten.

Stap 6, Order bevestiging:
Het bericht “Bedankt voor uw bestelling” wordt weergegeven als de bestelling met succes is geplaatst. Kort daarna ontvangt de klant de orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail resulteert niet in een contract tussen u en ons.

Als we uw bestelling accepteren en de producten naar u verzenden, sturen we u een e-mail waarin wordt bevestigd dat we uw bestelling hebben geaccepteerd en dat de door u bestelde producten zijn verzonden. Op dit moment ontstaat een contract dat bindend is voor u en ons.

Voor alle bestellingen tot € 100,- worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht: EUR 7,95.

Als een van de producten momenteel niet beschikbaar is of wordt geleverd in meerdere dozen, zullen wij deze onmiddellijk naar u verzenden zonder extra verzendkosten te rekenen.

Zakelijke

financieringsaanvraag